11 Dec 2011

no title :)


Assalamualikum :)

hari nie bleog mey berwajah barukan :) ade wajah ke?haha.. sehari suntuk edit bende nie: puas hati:) walaupun tak cantek macam belog2 yang ade*sedikit jeles dengan belog mereka:(.haha.xcally takde bende nak citer pun:).mey rindu lah dekat besties mey sorang nie.meh kite sembang pasal die nieh.name die nie lebih kurang name mey je.RABIATUL ADAWIYAH :)kan same kan ??haha.die la yang paling rapat dengan mey lorh.kame nie boleh dikatekan macam belankas.eh?ye ke ada?haha,tpi kenyataan nye betoi lah.memeng rapat giler.sekarang nie tak sabar nak g rumah die.boleh lepak2 lamelame.sbb mey rindu sangat kat die:)rindu nak makan same2.g mandi same2.opss!bukan bilik air sebelah2 yea.*mase kat ostel.tidur pon same2 katil sebelah2 kan .boleh kate sumenye same2.. baju kurung kiteorang pun same:) banyak yang same la:)die la satusatu kawan yang boleh mey percaye.mey bersyukur sangat2 dapat kenal denagn die.ye la.sekarang nis susah nak carik kawan yang boleh kite percaye kan.kawan makan kawan.banyak la sekarang nie.kalau mey nak cerite sal die nie alamatnye. tak cukup ruang entry nati.AHAHA.ada!kite buad baek samsame.buad jahat pun samesame kan:) AHAHAHA.ada nati bile kau dah dapat kawan baru..kau jangan lupe kat aku tau.walau jauh mane pun kau dengan aku.aku tetap sayang kau sebagai kawan baek aku uat selamenye:)).emo lah pulak aku .sedeh pulak.kenagan yang paling aku ingat dan aku takkan lupa sampai bilabila.mase kau tak tegur aku seminggu tu.tapi kau tak tegur ade sebabkan.thank kawan.kalau kau tak buad macam tu sampai bilabila aku tak tau pasal kejadian tuh :) lepas tuh kte baek.tapi time tuh aku kat rumah.tak sabar rase nak jumpe kau.nak sembang banyak2 mase tuh.tapi malang nye aku sakit.so,aku tak balek ostel.minggu tuh wani tidur rumah aku.mase anta wani balek ostel tu.lepas aku cakap aku tak balek sebab aku sakit tak sangke lak ko nanes.mase tu aku memang sedeh giler la weh..:( sayangnye aku kat ko..tu la kenangan yang paling sweet buadd aku.aku takkan lupa pasal tuh:)).so.kite kena menghargai sahabat yang dianugerah oleh Allah S.W.T UNTUK KITE:    RABIATUL ADWIYAH AND RABIATUL MARZDIAH BESTIES FOREVER :)
kami<3
senyum:)
ayunye:P

samekan baju:)
kami lagi:)
sayang kau :)

No comments: