11 Dec 2011

kenangan saye,awak dan mereka di ostel :))


Assalamualaikum:))
untuk pembace yang rajin nak mmbace belog memey.thank yaw!sekarang nie memey tengah tengok gambar2 yg kiteorg snap kat ostel mase malam last kat hostel. sumpah aku rindu gile.menitis air mate aku setiap kali tengok gbr korang.:((.untuk entry kali nie. aku nak cite sal kawankawan aku form5 only. aspuriaspura.:))
ADA:Die nie kan kawan baik aku.aku dengan die boleh dikatekan sangat2 rapat.kat mane ade disitula ade aku . kat mane ade aku.kat situ lah ade die :)aku dah lame jugak tak tido sebelah kau kan .serius rindu giler dengan kau .kalau aku nak citer pasal kau! sumpah tak habis.aku sayang giler kat kau ada:)
KARA:Aku kenal die nie baru je .tak lame. sebab die lambat masuk ostel. kat sekolah pun.tak pernah tegor. bile dah masuk ostel.baru aku kenal die.baik budaknye .:))aku tak dapat tidor sebelah kau lagi kan .tak dapat lepuk muke ko lagi kan.ahaha.hmm.sorry tau kawan .aku sayang kau jgak :))
AMY:Kaki kau yang comei tu.ei geram .unik kan jari kaki kau yang bulat2 tu.amy walaupun aku ngan kau dah ta rapat macam taun lpas (2010).aku tetap ingat kenangan aku ngan kau kat dorm satu tuu.:(.syang kau sangat2:))
ANIS:Mama anis! rindu kat mama anis sangat2.die ni baek .banyak pantang larang yang diee bg kat kiteorang.kawankawan die .tapi mama anis nie garang lah :)).tapi garang-II die.aku tetap anggap die sebagai kawan yang terbaek!! 
ATIN:Kawan aku nak buad jahat taun lepas 2010.aku tak tau nak citer ape pasal atin nie.hehe. nakalnakal atin ni pun . die baek :)) kan atin ?hehe..aku sayang kau jugak .
kalau memey nak citer pasal deorangnie memang tak habis la kan ..so,meh kite letak gbr deorang kat sini :)) baru korang tau kan.betape hapening nye kite sebagai kawan :))

                                                 we happy together :))
comeikan kawankawan memey.untuk aspura.depa nie pun tak ramai.lebih sikit je dari kiteorg .(apiz,fami,yus*mylove,kimi,anwar,zariq,mior,atok) sikit je kan.malamtu deorang nie memang sempoi abes la.haha.mase malam tu ujan lebat sangat.tpi depa tetap nak jugak lepak ngan kiteorang.maen hujan.walaupun kadangkadang tak bertegor.tapi mase tu memang tak ingat ape.dah kene warning suruh masuk baru kiteorang masok dalam pegi mandi.aku ade simpan gbr deorang ni jugak .tpi..kurang okey la.takde gbr yang sempurna.
with warden aspuri :))

macam  tikuskan :)
                               
my love:)
                                                                   
memey buruk :P
                                                 
tukang masak .yeke ?
                                                       
aspura:)
itulah mereka.salah sorangnye cinta hati saye lah :)) papepun korang semua aku sayang korang sebagai kawan terbaek aku..senior aspura dan aspuri 2011 TERBAEK!!kat sini memey letak gbr kenangan yee .:)) tapi tak banyak.sikit je.. selebihnye. die fesbuk!!:))




No comments: