3 Jan 2013

rindu :(


jeng jeng jeng :) lagu dah tuka . macam mana best tak ? tak best ? k fine. dah dua minggu masuk kelas . classmate okay je semua . nasib baik . fuhhhh ! tapi sangatsangat rindukan classmate lama . masa form 6 . berbezanya classmate sekolah dengan kat poli nie . tak boleh ada sifat kebudakbudakkan lagi . ishhhh ! dah 19 nak budakbudak menda lagi . ehhh sukahati lah . baru nampak macam muda lagi kan kan kan :) dulu kalau kat kelas mulut aku pot pet pot pet . kat sini hambuihh kemain lagi senyap bising kadangkadang je . kekok gamaknye . tak biasa lagi . ataupun aku memang akan jadi pendiam kot . muahaha .. betul pesan mak sedara aku kawan dekat poli lain macam dekat sekolah . mulamula masa dia cakap aku cume cakap ohh okay . tapi sekarang aku dah rasa sendiri . nasib roomate baik belaka . *bangga lettew kalau deorang baca . bila rindu dah sampai klimaks mula la rasa nak bali melonjak lonjak . ohhh memey lambat lagi 5 minggu lagi . lambat nyeeee .. rindu kat family, kawankawan aku . macam mana lahh kelas deorang sekarang . adakah sunnyi tanpa aku . hewhew :3 mastura !!! aku rindu kau gilagila . aku terharu super dupper kau datang rumah aku nak g makan sizzling dengan sabila . malam ni aku nak call sabila . yeah ! macam mana hidup dia kat melaka tu . ade jumpa sizzling tak . hewhew . *macam melalut je entry kali ni.
macam mana dengan tikah . dia dah lah tinggal sorang pengawas melayu perempuan . *bayangkan kejap . errr :/ seram . pika , wawa , ika .. errr macam mana okay ?? rindu nak sembang dengan korang yang sembang tanak cico gebang sampai mambang . aku harap balik ni aku dapat jumpa korang lagi untuk shopingg *err maybe .
PLANETERIUM MELAKA
*ENTAH BETUL ENTAH TAK

KITE PUSING2 KAT KAMPUNG MAS *ORG ASLI
KAT MELAKA JUGAK MASA NI :"(
   


sabila mesti rindu kat kite kan . hewhew . banyak kenangan kita kat sane . sampai masammasam muka. dok gosip kat river cruise .hewhew . sudahlah . nak pergi kelas nie . melalut kang orang marah je . ni pun entah ada yang baca entah tidak :"( yang pasti aku rindu kemanusian B dan korang dah jadi senior . wahhh tahniah ! haha

No comments: